پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228034
اعلام زمان پرداخت مطالبات فرهنگيان بازنشسته سال ۹۵
تاریخ انتشار : 1396/02/11 09:31:46
نمایش : 1348
صافي تصريح کرد: همسان‌سازي حقوق شاغلان و بازنشسته‌ها در طول سال‌هاي برنامه ششم توسعه به تدريج اجرا مي‌شود و در نهايت بايد ميزان تفاوت حقوق شاغلان و بازنشسته‌ها به 20 درصد برسد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، احمد صافي در رابطه با پرداخت پاداش پايان خدمت فرهنگيان بازنشسته سال 95 اظهار کرد: طبق اعلام دفتر آقاي نوبخت رئيس سازمان برنامه و بودجه،  پرداخت پاداش پايان خدمت بازنشستگان با اولويت مناطق محروم از اين هفته به تدريج در سراسر کشور آغاز مي‌شود و اعتبار لازم براي اين منظور تامين شده است.

وي درخصوص همسان سازي حقوق بازنشستگان و شاغلان گفت: با همراهي روساي کانون‌هاي بازنشستگي آموزش و پرورش و بازنشستگان ساير دستگاه‌ها از طريق ارسال نامه و تماس با نمايندگان مجلس و حضور در سازمان برنامه و بودجه توانستيم موافقت مورد نياز براي همسان‌سازي حقوق شاغلان و بازنشسته‌ها را کسب کنيم و اين مسئله مورد تاکيد دولت و مجلس قرار گرفت به گونه‌اي که در قانون بودجه و برنامه ششم توسعه لحاظ شد.

رئيس کانون بازنشستگان وزارت آموزش‌وپرورش عنوان کرد: اين مسائل زمينه‌ساز همسان سازي حقوق شاغلان و بازنشسته‌ها شد اما اين بدين معنا نيست که حقوق آنها از همين امروز يکسان شود بلکه به تدريج اين اتفاق مي‌افتد و در حکم‌هايي که تا کنون براي فرهنگيان بازنشسته صادر شده آمده است که در راستاي اجراي طرح همسان سازي، اين رقم به حقوق شما اضافه شده است.

صافي تصريح کرد: بازنشسته‌هاي آموزش و پرورش علاوه بر 10 درصد افزايش حقوق شاهد افزايش ديگري در قالب طرح همسان سازي هستند که اين ميزان از 100 هزار تومان شروع مي‌شود و ميزان افزايش به رده شغلي فرد بازنشسته در دوران فعاليتش بستگي دارد

وي ادامه داد: همسان‌سازي حقوق شاغلان و بازنشسته‌ها در طول سال‌هاي برنامه ششم توسعه به تدريج اجرا مي‌شود و در نهايت بايد ميزان تفاوت حقوق شاغلان و بازنشسته‌ها به 20 درصد برسد.

تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html